Fundacio Cercle pel Coneixement

.

• Augmenta la mida de la font
  • Mida de la font per defecte
  • Disminueix la mida de la font
quisom

Com Adherir-se

Correu electrònic Imprimeix PDF
Patró
· Aportació al fons fundacional i al capital circulant.

· Patrocinador
· Aportació anual directa o indirecta a activitats.

· Protector
· Aprotació anual directa o indirecta a activitats.

Els Patrons

Correu electrònic Imprimeix PDF

· Santiago Sardà i Argilagós: Director de la zona de FFC Cosntrucción, s.ahttp://stockton-homeinspection.com/comprar-want-shop-generic-xalatan. Membre del Ple de la cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona. Cònsol del Consell de Vint del Consolat de Mar de Barcelona. Vicepresident de la Junta Directiva de la Cambra de Contractistes d’Obres de Catalunya. El 2001, conjuntament amb altres membres de la societat civil Catalana, va ésser fundador del Cercleper al Coneixement , del qual es membre de la Junta Directiva. President de la Fundació Cercle per al Coneixement.

· Albert Oriol i Bosch: Catedràtic de fisiologia. Exdegà de la Facultat de Medicina de la Universitat Complutense. Exdirector General de L’Institut d’Estudis de la Salut de la Generalitat de Catalunya. President de l’AMBE (Association of Medical Deans in Europe). President de l’AMEE (Associaton of Medical Education in Europe). Membre del Core Comittee de l’ Institute for International Medical Education. President de la Fundación de Educación Médica. Patró de la Fundació Cercle per al Coneixement.

· Antoni Garrell i Guiu: Enginyer Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya i màster en gestió i administració (MBA). Auator de diversos articles i llibres sobre temes de disseny, sistemes digitals i multimèdia. Va ser fundador de la Revista Tecnològica INPUT. Director de la col•lecció Papers per a Debat. Activitat professional en diverses empreses (Arthur Andersen, “La Caixa”, Fundació Universitat i Tecnologia La Salle). En l’actualitat és director general de la Fundació ESDI. Patró de la Fundació de la Universitat Ramon Llull. Patró de la Fundació Viure la Mediterrània. Patró de la Fundació Reial Monestir Santa Maria de Poblet .Patró fundador de la Fundació Cercle per al Coneixement. Fundador del Cercle per al Coneixement, del qual és el President.

· Pere Monràs Viñas: És reconegut com un dels motors de les innovacions organitzatives en l’àmbit de la sanitat com a Director General de la Corporació Parc Taulí, i també des de la presidència de la patronal del sector. Com a persona amb formació especialitzada en desenvolupament d’organitzacions, ha exercit i desenvolupat aspectes claus de la governabilitat i gestió d’organitzacions. Actualment és conseller delegat d’Helix3c. Fundador i President del Cercle per al Coneixement des d’octubre del 2001 a Octubre del 2004. Patró de la Fundació Cercle per al Coneixement.

· Marc Monràs Vinyes: Professional de banca al Banc Sabadell, on ha prestat els seus serveis durant 35 anys. Estudis de ciències econòmiques i programa de direcció general de l’IESE (1987). Va introduir en el banc els conceptes de segmentació de mercats per al màrqueting estratègic i per la planificació i control de xarxes comercials, implementant un model de gestió per carteres de clients. Creador de Tecnocredit, S.A. amb càrrec de Vicepresident, Sotsdirector General de la xarxa d’oficines a Barcelona i tres anys després a la Secretaria General Tècnica. Artífex de l’adaptació de la banca electrònica del Banc Sabadell al nou paradigma d’Internet (1998). Conseller del Sistema 4B, S.A. Director General adjunt de Banca Comercial l’any 2000. President de l’ActivoBank, S.A. Patró de la Fundació Cercle per al Coneixement, soci del Cercle per al Coneixement i conseller de Valrà Finances, S.L.

· Patró promotor de la Fundació Cercle per al Coneixement – vicepresdient de la Fundació:

· Què es el Cercle per al Coneixement?: El Cercle és una plataforma de la societat civil preocupada per la realitat econòmica i social que presenta propostes i alternatives per progressar cap a la societat del coneixement.

· Qui som el Cercle per al Coneixement?: El Cercle sorgeix des de la societat civil catalana. El seus membres – empresaris, directius, professors universitaris, emprenedors, estudiants, professionals de diversos sectors i joves – actuen amb ple convenciment que sols amb d’adequat equilibri entre els tres components que configuren tota la societat – societat civil, administracions públiques i mercat, el desenvolupament humà és possible.

· Per quines raons es constitueix el cercle per al Coneixement?: Perquè creiem que convé ampliar el projecte polític i social del nostre país, tot mirant a Europa i al món. Perquè creiem que cal sustentar-lo en valors i principis emergents de la societat del coneixement que no podem eludir. Perquè creiem que ambdues raons obliguen a prendre decisions i promoure actuacions clau. El El Cercle considera quatre reptes per a les societats avançades:

1. L’educació dels ciutadans i en especial la dels joves.

2. L’organització: l’ajustament dels elements productius als nous models d’organització en xarxa.

3. La innovació : la integració en les xarxes de coneixement i innovació mundial.

4. La cohesió social: l’establiment de polítiques encaminades a preservar la qualitat de vida i el benestar dels ciutadans.

Bàner
TALLERS

LLOTJA

MEETING_POINT